Ite barbacka :D

Imorse red jag ju som sagt Ite och hon var så sjukt FIN och när jag red barbacka nu var det som att allt föll på plats! Hon var mjuk, framme för skänkeln, mjuk i munnen, avslappnad i nacken och hade ett bra och avspänt tempo. Jag är så himla glad och jag blev ännu gladare när Eca sa att det verkligen syns att Ite trivs med mig för på andra lektioner brukar hon gå med huvudet i luften och bara springa men sen när jag hoppar upp böjer hon på nacken och är avslappnad och har ett bra tempo :D Att hon sa det gjorde min dag! Jag kommer sakna Ite så himla mycket i sommar! Jag kommer vara orolig varje dag att hon ska skada sig som Mamsell gjorde. Jag hoppas att jag får rida henne mer barbacka för hon var mycket lugnare än vad hon brukar vara med sadel! Om man ska försöka förklara det här ridpasset lite kort så var det det BÄSTA ridpasset jag någonsin haft i hela mitt liv! <3 
Här kommeer lite bilder ;) det är ingen bra kvalite men mamma försökte i alla fall och det är svårt att ta med mobilen ;) 
<3

De här var inte de bästa stunderna men det var lite svårt för mamma att hitta "rätt" stunder som jag tyckte var bra men ni får stå ut ändå ;)
Kram! <3


Kommentarer
Skickat av Anna

GUD VAD FINA NI ÄR TILLSAMMANS <3<3<3 skulle vilja ha sett det där ridpasset :/
Miss u<3<3:*
Puss&kram /annaaa




⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback