The feeling...

Känslan som en ryttare får när man har ridit ett perfekt ridpass är obeskrivlig och så kändes det igår med Ite. Jag kan inte förklara känslan men det är den bästa av alla känslor som finns! Jag är så himla glad att jag fick rida henne igår! Jag kommer aldrig glömma den känslan och hur perfekt allting blev. Jag älskar Ite och nu tack vare igår så var det som att jag lärde känna henne bättre på något sätt. Det var som att jag fick mer kontakt med henne och som att hon lyssnade mer på mig och jag kunde påverka henne genom att bara andas på olika sätt. Den timmen igår var den bästa i hela mitt liv och jag glömmer den aldrig! 
Kram! <3


Kommentarer
Skickat av Anette

http://www.sharkonline.org/UP0000000271.png




⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback