Rubrik...

Nu sitter jag i soffan med mamma och ran ;) Greta tjatar hela tiden om att jag inte nämner henne i bloggen så nu får hon sin lilla bloggning :P Sitter och skrattar åt henne för hon slutar inte hicka och vi har lite konstig humor på kvällarna så då sitter vi och skrattar åt henne men det roligaste är nästan att hon "slungar" huvudet bakåt varje gång hon hickar :P haha
Jaja, idag red jag i alla fall Ite (big surprise) och hon var jättepigg men hon drog inte iväg i alla fall ;)
Dom typ 10 sista minutrarna var hon jättefin och sänkte nacken m.m. :D
Jag har ingen aning om vilken häst som jag kanske får imorrn :P längtar tills jag får veta det :D!! hihi
men nu ska jag ha lite fredagsmys med familjen så Hejdå!
Hihi Mike's tunga :P
Kram!

Kommentarer
Skickat av Tussie

Gissa gärna vilken bloggare som är döljd bakom den svarta färgen:



http://londonryttaren.blogg.se/2012/february/gissa-bloggaren-1.html#comment

Skickat av Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

Några planer inför helgen? :)



tjänar du pengar på din blogg? om inte är det bara att klicka på länken nedan, läsa och sedan registrera dig. Ett snabbt, enkelt & säkert sätt att tjäna extra pengar! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

Skickat av Tussie

Var gärna med och tävla om en gästbloggning!



http://londonryttaren.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-1.html#comment




⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback