Hej ^.^

Idag har jag typ världens skönaste dag i skolan :D Först SO och den är typ allltid bara att prata med den nya läraren och sen har vi matte som är jättelätt och sen har vi IDROTT!!! :D :D det bästa av allt!!! (egentligen har vi franska också efter idrotten men eftersom det är sånt här "öppet hus" imorrn så skulle de behöva fixa i korridoren idag och det krockar med vår sista lektion men det gör inget för mig vi får ju sluta 11:30 :D :D :D Bloggar mer när jag hr kommit hem ;) Hejdå!
En liten hälsning från min hund Tilda som sitter bredvid mig och sover i soffan :P
Kram!

Kommentarer
Skickat av Malin :D

kul att du vill vara med! vinnarna utses ikväll, håll utkik! :D




⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback