:( :D

Förlåt flr att jag inte bloggat så mycket men jag har haft fullt upp! Först har jag varit på Rönninge fram till kl 16 och sen var det stallvärdinneridning (hade Ite :D) och sen Narnia :) idag skulle Narnia dessutom börja travas på rakt spår lite :D
Sen fick jag veta att jag kanske kommer få rida Ite barbacka imorgon trots att hon är storhäst och man får vanligtvis inte rida dom barbacka om man inte är jätteduktig :P men nu ska jag duscha och sen till sängen. Behöver vila till imorrn för jag ska jobba istället för Ylva och lördagar är HEMSKA att jobba på!! Så jag måste verkligen vila upp mig ;) men ha det gott så hörs vi imorrn ;) <3
Kram!
Ps: det går inte att ladda upp bilder just nu så det får vänta <3

Kommentarer



⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback