New familymember!

Imorgon kommer en ny liten familjemedlem och hon ska heta Kiara :D det är såklart en fågel jag pratar om för er som inte visste det ;) Kowo ska få en liten flickvän att gosa med :) jag längtar så himla mycket tills imorrn! Egentligen skulle jag ha varit med och hämtat henne men mamma gör det för annars missar jag markarbetet på stallvärdinnelektionen och vi har inte det så ofta så jag vill verkligen inte missa det och jag får ju ändå träffa henne i bilen på vägen hem sen ;)
Jag ska fota henne så fort hon har börjat känna sig hemma här och känner sig trygg ;)
Kram!
Förlåt men det fungerar inte att ladda upp bilder just nu varken på datorn eller mobilen :(


Kommentarer



⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback