Ridpass :)

Idag red jag uteritt och mamma gick bredvid/bakom. I början i cirka fem minuter regnade det men sen resten av ritten var det sol :) Blacki var jättemysig och det är första gången jag rider ut på honom. Jag jobbade med lite olika övningar och varierade formen. I början och i slutet fick han jogga av sig med lång och låg form och i mitten jobbade jag med lite högre och kortare form :)
Han var mjuk och följsam och jobbade genom hela kroppen. Mamma tog tre eller fyra bilder men det var en massa mygg så nästan alla bilderna är suddiga eftersom han inte ville stå still, men på söndag när jag ska rida honom igen så ska hon försöka fota igen ;)
Kram!


Kommentarer



⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback