Självförtroende och Mål...

Jag har varit feg och det ångrar jag för om jag hade vågat mer kanske jag hade kommit längre idag men done is done, nu ska jag köra fullt ut! All time! På påsklovet ska jag våga anmäla mig till istället för att skippa det bara för att jag inte vågar och tror att jag ska glömma vägen! Jag ska rida och jag ska få så bra poäng som möjligt och jag ska ha roligt! Om jag fortsätter som jag gjort hittils kommer jag ju självklart utvecklas inom ridningen men jag kommer ju aldrig vänja mig vid att folk tittar och att jag blir bedömd av en domare, jag är alltid rädd att de ska tycka att jag gör fel eller är dålig på något sätt men nu är det slut med det!
Nu kör jag självförtroende fullt ut! Jag vet att jag är "duktig" annars hade jag inte suttit kvar varje gång som Tullan har kört bocksprång med mig, hade jag inte varit duktig hade jag inte kunnat rida den typ nästan snabbaste hästen i stallet och få henne att gå lugnt och i form den mesta delen av tiden, sen är det ju klart att alla har sina dagar både djur och människor men det gäller att ta sig igenom dom dagarna och satsa ännu mer på dagarna som går bra!
Det enda som hindrar mig i min utveckling är min hjärna, jag vet att jag kan men jag måste bara få med min hjärna på det hjärtat vill!
Hädanefter ska jag anmäla mig till varje dressyrtävling som jag kan och mitt mål det här eller nästa år är att vara med i KM på täby ryttarcenter! Jag ska göra allt jag kan för att vara med och om jag är med ska jag göra allt jag kan för att bli placerad!
Nu kör jag! Jag ska inte fega ur! Jag ska köra fullt ut och jag ska till slut VINNA!
Let's Rock!

Kommentarer
Skickat av Anna

Du kommer klara det! Jag håller tummarna hela vägen :)

Skickat av Tussie - en satsande dressyrryttare

Ozzy bockade idag när jag red barbacka (red Ozzy) :O

Skickat av Lovisa

Du ÄR bra på att rida! Men kan du inte lägga upp fler bilder när du rider Tullan?;)

Kram Lovisa




⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback