Far away...

Ett stort problem för mig är ju den långa sträckan till Picco, jag älskar honom mer än ALLT annat och skulle göra vad som helst för att få vara med honom mer! Om jag kunde skulle jag vara hos honom varje dag, varje timme och bara sitta och gosa. Den långa resvägen och en mamma som tycker det är för långt bort gör ju tyvärr detta omöjligt. Jag tror inte att folk riktigt förstår hur mycket jag älskar honom och vad jag skulle göra bara för att han ska ha det bra. Jag skulle skada mig själv om jag var tvungen för att han ska må bra, jag vet inte om jag skulle kunna dö för honom för det kan man nog bara veta om man hamnar i den situationen men just nu känns det som att jag skulle göra ALLT för att han ska få leva ett bra liv! De enda som jag tror kan förstå mig är de människor som har känt eller känner likadant för en häst. Visst man kan såklart älska en häst jättemycket men det är skillnad på att älska någon och att älska någon så att det gör ont, att bara älska någon är lätt men när man älskar någon så att man aldrig kan vara riktigt lycklig om man inte är i närheten av den är inte lätt. Det är svårt och jobbigt men det gör också att man uppskattar det man har när man väl kommer dit. Nästan alla som känner mig vet att jag älskar Picco, men jag tror inte att dom inser hur mycket jag älskar honom. När folk frågar hur lång tid det tar att åka till Picco och jag svarar tror nog de flesta att jag är knäpp. Men som sagt, jag skulle göra ALLT och VAD SOM HELST för PICCO!
För jag ÄLSKAR honom och INGA sträckor i världen kan hindra mig från att ta mig till honom!
Mitt favoritcitat kan handla om mycket men för mig handlar det om att jag ska ta mig till Picco oftare på ett eller annat sätt, oavsett vad som händer så ska jag göra det!
If there's a Will there's a Way!


Kommentarer
Skickat av Julia

Hej! Vore kul om du ville svara på dagens frågaa jaag ställde till er bloggläsare som har egen häst/medryttarhäst tidigare idag.

skulle vara supersnällt<3

Länk; http://juliaroz.blogg.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment



Kram

Skickat av Alice (Medryttare nr 2)

Jag förstår dig! Älska Picco/Thio så sjukt mycket! Och du har ju känt honom sååå mycket längre än mig! Fatta vilket band ni har! Han är en så underbar och du har ju följt honom genom eld och vatten! Det är ju fett synd att du inte kan/får vara med honom mer! Ni passar så bra ihop! Avundas dig <3

Skickat av Charlie

😭det är ju er starkt band i mellan er ,Stallet i mrg ??❤❤




⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback