Svar!

Det är flera som har frågat om jag ska köpa häst och svaret är ju tyvärr nej. Jag har provridit Blacki idag för att jag ska bli medryttare på honom :D och som sagt så är han helt underbar och det kände jag redan i skritten, så den hästen kunde jag verkligen inte säga nej till! Jag fick nästan samma känsla av Blacki som första gången jag red Picco. Jag ska dit någon gång nästa vecka också så att jag ska få känna på honom mer på uteritt också och sen börjar jag som medryttare första tisdagen i Juni :D ni får ju tyvärr ingen bild för som sagt vill jag inte lägga ut bild på honom jag inte frågat ägaren först ;)
Kram!


Kommentarer
Skickat av Kristina

Har du provridit blacki?! Jag gjorde också de för några veckor sen, men blev inte medryttare då. Haha, men jag har en annan medryttarhäst på vågsjö, så då kanske vi ses där :))

Kram




⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback